Tuesday, February 15, 2011

Pening kepala Olahraga punya pasal !

Nmpak tak gambar kat atas nie :) . Esok kat skolah aku ada Pemilihan Olahraga Wakil Sekolah :D . Tapi yg peningkan kepala otak aku nie pasal ada org ckp esok kol lapanlah kol sepuluh lah , tulah sbb nya aku pening kepala .Aku nak sgt masuk Olahraga nie . Mintak-2 lah aku dpt Amin~ . Aku tak tahulah aku nie laju ke tak skrg sbb aku nie kuat makan haha . Shhhhh , jgn bagytahu org tau , hihi :) .Tu jelah aku nak crita . Dah takde idea :) , KayyBai you all . I Lap you . hihi .

No comments:

Post a Comment