Thursday, March 10, 2011

Kesialan anda Terselah !

Ni nak Story Mory lagi Pasal Boyan tu . Semalam Intan jumpa aku , intan cakap yang budak tu cakap kat Intan aku nie budak Sial , Lepas tu hasut semua orang tak payah kawan ngan dia . Hello masa ko masuk sekolah nie pon semua orang dah kutuk-2 kaulah  & then apa masalah ko nak cakap aku nie Sial . Ko ingat ko Perfect sangatlah nak cakap-2 orang macam tu Bajet Good Good je kau kan . Ishh Geram betul aku ngan ko nie . Nasib baik aku sabar kalau tak dah lama aku Sound ko . Weyy aku taknak cari pasal ngan kau lah . Tapi kau dah mulakan dulu mmg aku Pantanglah kan . Kau baru masuk sekolah nie tak payahlah nak cari Pasal ngan orang . Kau sedar sikit . Daripada situlah orang boleh cakap ko Bajet Baguslah kat sekolah nie . Weyy ko tahu tak aku ngan budak-2 lain pikir ko 'Baik' rupa-rupanya Entahlah aku tak tahu nak cakap apa pasal ko nie . Apa yang aku cakap salah bagi ko , apa yang Alizah cakap ngan ko semua betul . Mana aku tak Bengang . & Then ko dah tahu Alizah tak suka ko apasal ko tak Benci Alizah , Asal ko boleh Benci aku . Ishh , Attitude ko nie peliklah .(Taknak Cerita Panjang-2 pasal dia nnti dia pikir dia Hotlah kan kat Blog aku nie ) .

No comments:

Post a Comment