Saturday, April 23, 2011

SukanTara :)

Semalam best pergi SukanTara dekat SMK Pandan Indah yang terCinta <3 . Hahah :) . Okay nie nak mulakan story saya . Tersebutlha kisahhh . Ehh , saya bukan nak ber-Syair saya bukak Blog nak Menaip. Mulamula , semua murid sesi petang masuk kelas & ambik kedatangan . Kelas saya sikit gila hamba allah . Perempuan ada 4 orang & leleki ada 5 dicampurkan jadi 9 orang . Sikit gila -.- . Yang lain semua Pemalas . Cikgu suruh bawak buku , tapi tak belajar pon . Tapi jangan salahkan cikgu , tak baik . Okay sambung balik . Dah ambik kedatangan , pelajar islam pergi Solat Zohor . Baik tak . Hahha :) . Lepas dah habis solat , ambik Beg kat kelas & beratur kat tapak Perhimpunan mengikut rumah sukan masing-masing . Cikgu Bahrul akan mengaturkan acara setiap rumah sukan . Rumah delima mula-2 kena main Lompat Jauh , Rumah Intan = Lompat Tinggi , Rumah Mutiara = 100 meter , Nilam & Zamrud tak tahu main apa . Hahha :) . Okay semua bergerak pergi ke padang & stesen yang rumah sukan kena main dulu. Dalam masa yang sama saya , husna , intan & asyri tangkap gambar , hahah . Nak tengok gambarnya . Hah! nie , bukan kat sinilha kat bawah :-













Harap maaf , susunannya berselerak sikit . Hahha . Kitaorang mmg tak boleh nampak Kamera . Nampak je mesti nak tangkap gambar . Harap pembaca Blog saya nie faham yee :D . Hahha . That's all , enjoy read -.- .

No comments:

Post a Comment