Wednesday, August 3, 2011

3i.Iloveyouu,ineedyouu and imissyouuu :'>

Hello readers,
Hari nie nisa nak post pasal 3i. Awaak awaak titew nak cakap iloveyouu,ineedyouu and imissyouu so badly :'< . Kihkih,awaak awaak saya nak cakap tadi saya ter-nampak awak time balik sekolah,k saya tahu awak baru potong rambut,seriously awak comeel.Saya taktipuuu.Then masa tu saya naik kelas lambat saya puun ter-serempak dengan awak,awak duduk depan bilik penerbitan,awak pandang kita,kita pandang awak but time tuu serious saya segan gilaaa --' . Haha.Sebelum saya nak naik kelas saya pandang awak and then time tu awak pandang pandang saya.Saya senyum dekat awak sebelum saya naik tangga and then awak senyum dekat saya balik.Time saya naik tangga saya happy gila sebab awak balas senyuman sayaa :'>. K terima kasih.




Saya harap awak takkan berubah :'> . Kalau ada jodoh kita jumpa lagi dekat sekolah # k ayat taknak kalah --' . Nanti birthday awak saya belikan something but rahsia takboleh bagitahu.


LOL:Lot's Of Loveee :'>

No comments:

Post a Comment